En fredfull tur

Leo og jeg var å gikk tur i det nye området vårt her om dagen. Utsikten og roen var slående. De eneste lydene man kunne høre var skoene mine mot bakken, og den lille trippingen til Leo. Jeg nøt stillheten. En stillhet jeg aldri finner i hverken Sandefjord eller Kristiansand, selv når det ikke er så fryktelig langt til sentrum. Ikke et vindpust engang. Vi møtte til og med på en rev. Leo så den heldigvis ikke, siden han gikk løs, men jeg så den. Jeg har sett mange av de i dette området. Utsikten mot Lakselv og fjellene var utrolig nydelig, blir spennende å se når mørket faller på enda.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg