En koselig mandag

Det var en mandag som egentlig ikke gikk som planlagt, men som var utrolig koselig likevel. Planen om en effektiv mandag ble ikke som tenkt. Jeg kom meg opp av sengen før ni, og bare det er imponerende til den hverdagen jeg har dette halvåret. Den hverdagen jeg har nå styrer jeg helt selv, så lenge jeg leverer oppgaver innen fristen. Resten er mitt eget ansvar, og om jeg sover til ti er det ingen som merker noe forskjell.

Jeg hadde planlagt å både handle og få lest det siste kapittelet i en av skolebøkene. Jeg fikk handlet halvparten av det jeg skulle, og lest litt av kapittelet. Dagen ble brukt til kafé sammen med pappa og tantene mine, og det var så utrolig koselig at tiden fløy fra meg. Poff, så begynte det å bli mørkt ute igjen.
Det jeg faktisk fikk gjort, var å fullføre nok en julegave! Jeg har ikke så fryktelig mange gaver igjen, men de jeg har igjen til vet jeg ikke hva jeg skal gi. Jeg har jo heldigvis god tid til å finne ut av dette, men det går plutselig fort. Det er jo ikke så fryktelig lenge til jul!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg