En koselig uke

Det er digg å tulle seg inn pledd når det er skikkelig dårlig vær ute.

Denne uken har jeg hatt en ganske fin uke, og ikke minst koselig! Jeg har faktisk kost meg ganske mye denne uken i eget selskap, samtidig som jeg har kost meg med familien min. Jeg har hatt det veldig bra på jobb, selv om vi jobbet ute i pissregn på mandagen (det var ikke fullt så koselig). Jeg har også lagt meg tidlig, og fått mange timer på øyet. Jeg har derimot hatt ganske mange RARE drømmer denne uka, tror aldri jeg har hatt så rare drømmer før. Jeg husker bare bruddstykker, men jeg husker at når jeg våknet opp tenkte jeg hvor merkelig det var.

I går kjørte jeg og Oda over til Alta for en liten jentetur til “storbyen”. Vi handlet litt til oss selv, men vi igangsatte også julegavehandelen! Det er hardt å komme i gang, men når man først har begynt, går resten nesten som en lek. Det gjelder å være litt kreativ når man skal ut å handle julegaver, og samtidig som man ikke må tenke for avansert. Jeg endte kvelden foran tven med Skal Vi Danse på skjermen, middag fra YX og telys rundt meg.

Det var en veldig bra middag sammen med mamma og Hjalmar på Marthes Bistro.

Jeg elsker å bruke søndagene mine på å bare planlegge den kommende uken, samt å rydde huset etter en travel uke. Gå gjennom almanakken, se på kalenderen, lage ukesmeny og handleliste. Etter at jeg flyttet for meg selv i 2017 har jeg bestandig lagd ukesmeny, for det er et stort herk å måtte finne ut hver dag hva man skal lage, også har man plutselig ikke tatt opp det man trenger og det blir bare et stressmoment. Derfor elsker jeg ukesmeny! Nå sitter jeg her å lager handleliste og ukesmeny, med en kopp tee, telys og bare koser meg i eget selskap. Dette er en skikkelig digg søndag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg