En liten drøm er oppfylt

Jeg har gjort noe utrolig gøy denne uken! På mandag fikk jeg oppfylt en liten drøm. I forbindelse med en sak jeg skriver på iFinnmark, så har jeg nemlig fått bli med å brøyte med brøytebilen i Lakselv! Jeg har fått sitte langt over bakken, med en plog foran som kaster snøen høyt. Det var faktisk skikkelig gøy, og jeg storkoste meg de tre timene jeg fikk være med. Det er jo ikke hver dag man får bli med i en brøytebil, og det er en veldig viktig jobb for at vi vanlige folk skal kunne komme oss rundt med bil.

Nå går dette oppholdet hos iFinnmark mot slutten, og dette var faktisk min siste dag. Jeg kjenner jeg kommer til å savne gjengen på kontoret her, for det er en meget spesiell og trivelig gjeng, som virkelig har fått meg til å føle meg velkommen og en liten del av gjengen. Samtidig kjenner jeg at det skal virkelig bli godt å senke skuldrene litt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg