En liten studiedag

Jeg må si det er rart å komme ned hit til Kristiansand, og bli alene igjen. Det er veldig rolig, og jeg kan gjøre akkurat om jeg vil uten at noen ser eller hører. I går satt jeg for eksempel på soveromsgulvet foran speilet i mørket, sang og tok masse tullebilder med blitz. Jeg kan sitte å lese i sofaen uten at noen forstyrrer meg. Så det er litt deilig å være alene av og til, men stort sett gjennom dagen føler jeg meg ensom. Leiligheta er heldigvis ikke så stor, så det blir litt koseligere!❤️

I dag har jeg hatt en liten studiedag. Jeg satt i går kveld å skrev 600 ord på oppgaven som skulle leveres i dag, og i morges skrev jeg de 400 siste ordene før jeg leverte.
Etter å levert dro jeg til byen for å trekke inn litt luft og trø bort litt tid. Det er jo litt deilig å komme seg ut av døren, trekke luft og bruke tiden på noe. Jeg liker å ha slike dager en gang i blant! Det var jo også et stort pluss at været var utrolig bra, to grader og skyfri himmel☀️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg