En skikkelig avslutning

Nå er jeg for siste gang nede i Kristiansand i forbindelse med skolen, og det er veldig rart. Det som er enda rarere er at jeg denne gangen var nødt til å ta inn på hotell. Vi har ikke lengre leiligheten her..! Men jeg har virkelig fått det fineste rommet jeg nån gang har bodd på, med DEN UTSIKTEN. Jeg valgte bevisst akkurat dette hotellet, fordi jeg visste det var nyoppusset, og hvis jeg var ordentlig heldig, så fikk jeg rom på riktig side, og det fikk jeg! Her skal jeg virkelig kose meg og bare nyte litt alene tid i noen dager.

Det er litt merkelig å tenke på at dette er siste gangen jeg er her nede, og at jeg faktisk er ferdig med skolen. Denne gangen er jeg her på grunn av avslutningen vi skal ha. Jeg hadde strengt tatt ikke vært nødt til å være her, men jeg hadde lyst. Jeg hadde lyst til å avslutte på en skikkelig måte med gjengen jeg har tilbringt tre år sammen med. En gjeng jeg mest sannsynlig ikke kommer til å se igjen. Ta et siste farvel, før vi går hvert til vårt.

Nå håper jeg bare at det går bra på bacheloren. Jeg føler meg ikke helt, helt ferdig før jeg har fått tilbakemeldingen på den. Det er litt nervepirrende å måtte vente, spesielt når det er sluttproduktet og det siste jeg leverer. Jeg klarer ikke helt å vite om jeg gjorde det bra eller om jeg gjorde det dårlig, har litt blandede følelser på akkurat denne her. Så det blir spennende å se..

Nå skal jeg nyte kvelden videre i den lille hulen min, med ansiktsmaske, godis og den flotte utsikten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg