En solskinns dag

I dag, har vært en utrolig fin dag! Jeg har ikke hatt det så fint på en liten stund, som jeg hadde i dag. Jeg våknet til strålende sol, med et litt bankende hode. Jeg fikk unna litt skole sammen med Kamilla, gjorde oss klar til presentasjonen og leverte piloten (første podcast-epiosde). Ferdig med det, så dro vi til byen – for dette været måtte jo nytes!

Vi dro en liten tur på kafé – spiste og drakk noe digg før vi gikk ned til sjøen. Der ble vi sittende i sola, bare prate om løst og fast i kanskje én time. Det var deilig å nyte sola i veldig bra selskap!

Når jeg var på tur til butikken i sted, så kom jeg opp trappen og ble møtt med en gjeng små skjønne jenter. Å det hun ene sa til meg, gikk skikkelig inn på meg, hun sa: så pen du er!  Jeg ble så glad og det gjorde virkelig dagen litt ekstra bra.

Jeg føler at i dag stråler jeg.

Nå er solen på vei ned, og mørket senker seg litt etter litt. Jeg skal lage middag, og se på Riverdale. Jeg skjønner virkelig ikke at jeg ikke har sett den serien tidligere! Den har ligget leeenge i min liste på Netflix, men jeg har aldri kommet så langt med å se den. Så mye tid som den siste uken har inneholdt, så har jeg fått muligheten til å begynne på den – og nå er jeg hekta.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg