En våt dag

Det er virkelig deilig å være ferdig med konseptet. Vi gjorde oss ferdig med alt i går, og mangler bare å levere alt til frister, samt holde en presentasjon på torsdag i neste uke. Jeg har med andre ord dagene mine fri fremover, og vet egentlig ikke helt hva jeg skal bruke alle disse dagene på.

Men, i dag har jeg vært opptatt hele dagen, heldigvis. Etter en veldig tøff natt og bare noen timer på øyet, satt jeg meg i bilen i morges og dro i stallen. Det ble en veldig våt dag, for her pissregner det. Jeg er dritt lei regn, og alt det medfører.
Anyway, i dag ble det en liten ridetur i regnet. Både jeg og hesten var ganske våt når vi kom inn stalldørene, men det var godt å komme ut i naturen og se noe helt annet enn de fire veggene i leiligheta.

Når jeg kom hjem, gikk jeg rett i dusjen. Det er helt herlig å komme til en varm dusj når man har vært ute i flere timer. Jeg ble sittende i dusjen, og bare la vannet renne over meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg