Får igjen for i går

I dag våknet jeg med en kraftig hodepine, jeg vet ikke om det er sånn det føles å våkne opp bakfull, men dagen i dag har jeg ikke hatt energi og ikke vært tilstedeværende i hodet. Jeg er sikker på at jeg får igjen for i går.
Det er i dag jeg merker at jeg hadde en heftig dag i går – først opp halv seks, fikk dusjet klokken ni, kjørt ut ungdomsmagasin når jeg kom tilbake til skolen, fikk begynt å skrive på saken, kom hjem og fikk spist litt middag før jeg dro i stallen klokken fem. En herlig økt på hesteryggen gjorde susen. Var ikke hjemme før klokken åtte, fikk dusjet og spist litt før jeg la meg.

MEN, til tross hodepinen og null energi, så har dagen min vært ganske bra faktisk. Og ikke nok med det – saken jeg har jobbet med ble også ganske bra! Jeg følte selv at den ble mye bedre enn hva jeg hadde trodd og jeg ble fornøyd egentlig. Du kan finne den på sornett.no

I morgen er det helg, og jeg gleeeder meg til å få fri noen dager..! Men denne uka har gått skikkelig fort, det var jo akkurat mandag? Nå er det snart sengen på meg❤️

4 kommentarer

Siste innlegg