Favoritt apper

Snapchat – Jeg bruker Snapchat hele tiden, non stop. Den mest brukte appen jeg har på telefonen min. Det er også den appen jeg og Daniel kommuniserer mest på.

Instagram – Jeg kan bla timesvis på Instagram, søke meg gjennom profiler og inspirasjon. Jeg er mer aktiv på Instagram enn for eksempel Facebook, og dette er også den nest mest brukte appen jeg har.

Podkaster – det blir bare flere og flere gode podkaster i podkast-appen til iPhone. Jeg bruker svært sjeldent Spotify til å høre på podkaster, da jeg liker iPhone sin app bedre.

Hay Day – det eneste spillet jeg laster ned på alle telefonene mine er Hay Day. Jeg har spilt det siden jeg fikk iPhone og det kom ut, og jeg holder enda på. Når jeg kjeder meg fryktelig, og har internett, åpner jeg bare Hay Day for å sløse bort litt tid.

Kalender – Jeg bruker kalenderen til iPhone mye. Alle planer og alt som burde huskes plotter jeg i den, så har jeg god kontroll. Det blir nesten som min “almanakk” nr. 2 – bare at jeg skriver ikke alt ned på kalenderen som jeg gjør i almanakken, heh!

Notater – De siste årene har jeg begynt å bruke notater mer og mer. Her skriver jeg ned det meste egentlig – huskelister, ønskelister, sitater, informasjon, inspirasjon, idéer osv osv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg