Februar – here we come!

Vel, selv om starten på februar ikke var den beste, så er måneden så godt som i gang. På fredag fullførte jeg og 13 andre studenter magasinet vi har holdt på med i to uker. Jeg er fryktelig stolt over alle, og jeg syns det ble utrolig bra! Jeg er ikke minst veldig stolt over meg selv, og hva jeg har fått til disse to ukene – ikke minst har det vært utrolig artig å jobbe med sakene mine. Jeg valgte å skrive om noe gøy, så jeg kunne kose meg disse to ukene vi har holdt på med magasin. Det kommer ikke ut før i midten av måneden, og jeg syns det er alt for lenge til.

Jeg gleder meg skikkelig til å få magasinet i hendene mine, for dette har vi jobbet skikkelig hardt for! Jeg har vært så sliten de siste to ukene, at jeg noen av dagene har måtte sove litt på dagen etter skolen. Jeg har også sovnet i ni tiden med uhell, og sovet helt til ringeklokken har vekt meg morgenen etter. Jeg har vært så sliten i hodet og av å se på en skjerm, at det å bruke telefonen/macen på kvelden har vært et problem. Da er man sliten da.

Nå som februar er begynt, så skal jeg over på noen andre redaksjoner i praksisen – og denne første uken er det TV som står på turnusen. Jeg har gruet meg skikkelig, for jeg er ikke noe glad i tv med mindre jeg har god tid på meg. Det er også ett år siden sist jeg tok i et tv-kamera og brukte redigeringsprogrammet Premiere Pro.. Jeg kommer meg nok gjennom dette også, som alt annet, så får vi håpe jeg ikke har glemt gamle kunstner hah!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg