Ferdig med den første!

Yess! Da var den første hjemmeeksamen i boks. Jeg er imponert at jeg klarte å få presset ut 2780 ord på to dager, og jeg sier meg fornøyd og ferdig. Det er enda tre dager igjen til innleveringsfrist, så jeg har tid til å korrekturlese og lese gjennom et par gang før den tid. Men alt i alt, så har jeg fullført den første!

Nå er det bare å vente på at hjemmeeksamen nummer to åpner på torsdag klokken elleve. Det blir spennende å se hva som er oppgaven der, og om jeg klarer meg like bra på den. Jeg håper det, men det kommer veldig an på oppgaven. Enkelte områder sliter jeg litt mer med enn andre, og den har 1000 ord mer enn den første her. 4000 ord skal presses ut. MEN, jeg prøver å ikke stresse meg opp, heh..!

Jeg merket spesielt at etter presentasjonen på mandag, så sank skuldrene mine litt og jeg fikk en motivasjonsboost. Jeg håper bare at den varer de neste to ukene, for det er tross alt to innleveringer igjen – hjemmeeksamen og formidlingsoppgaven helt til slutt. Men nå er det ikke lenge til desember og jul heller, så jeg ser et lys i tunnelen nå altså!😍

2 kommentarer
    1. Hva studerer du?
      Og jeg tenker litt på å studere Sosialt arbeid i Alta neste høst og er fra Kristiansand. Vet du noe om hvordan studentlivet i Alta er?

      1. Hei!
        Jeg studerer journalistikk på NLA i Kristiansand. Jeg har aldri bodd i Alta selv, så jeg vet veldig lite om hvordan studentlivet er der.
        Men livet i Alta er nok totalt forskjellig fra Kristiansand, men absolutt verdt å prøve! Alta er en veldig fin by 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg