Feriemodus

Det var virkelig godt å komme hjem igjen. Jeg hadde en fin ferie sørpå, men det var godt å komme hjem og faktisk ha litt fri hjemme også. Få litt hvilepuls, og nyte tiden langt fra folk.
Det var også ganske digg å få gjort unna småting, som man ikke får gjort når man har jobb. Deriblant titte innom våre egne butikker her i bygda. Jeg og mamma tok også turen over til Karasjok, for å levere koftebeltet mitt for å få sydd på knapper. Vi surret faktisk litt rundt i Karasjok også før vi kjørte hjem igjen.

Noen dager etter at vi kom hjem, tok vi turen til hytta i Skoganvarre. Det var skikkelig godt å være bare to. Ikke tenke på dusjetider eller vente på ledig bad. Det var skikkelig digg å kunne levne badedøren åpen mens man dusjet, og få utsikt over det blikkstille vannet.

Det var godt å kunne dra ut med båten og fiske litt. Heeelt stille rundt, og bare eksistere. La tankene fare. Bare la kroppen slappe helt av. Da kjente jeg hvor trøtt jeg plutselig ble. Jeg merket at kroppen begynte å slappe mer og mer av. Dette trengte jeg. Stillhet, ute i naturen, langt fra virkeligheten. Det var deilig.

Spilt litt yatzy har vi også, det var gøy!

Ikke minst var det fint å kunne sette seg i grillhytta, grille litt mat og snacks, og samtidig se på serie. Det er her vi har tilbringt de siste kveldene, og det har virkelig vært fint. Det har endt med veldig sene kvelder, og tror ikke vi har sovnet før klokken har bikket ett. Det er jo langt ifra normalt til oss å være, men sånn har det bare blitt. Nå skal vi nyte siste rest av ferien. Lade batteriene, før det bærer tilbake på jobb.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg