Ferietrip dag 2

For en kul dag det har vært i dag! Etter å spist frokost og sjekket ut av hotellet vårt i Göteborg, satte vi kursen mot en ny by. På veien dit stoppet vi innom Gekås Ullared! Jeg sier det bare, dit er det VIRKELIG verdt å ta turen (til tross for mye folk). Nesten absolutt alt var mye billigere enn mange andre plasser jeg har vært, og de hadde myeee rart der. Jeg handlet en jakke, en treningshorts, en bh, en Ideal Of Sweden powerbank, et Ideal Of Sweden deksel, en leke til Leo og tyggis – alt dette til litt under 700 kr. “Alle” vet at kun den powerbanken og dekslet blir 700 kr hvis du handler andre steder..

Etter å surret på Ullared i noen timer kjørte vi videre til København. Her skal vi være i to netter før vi tar siste “etappe”. Vi ankom ikke København før i syv-tiden denne kvelden, så vi har ikke rukket å gjøre så veldig mye, men vi har vært en liten tur i byen og litt utenfor byen der vi spiste en Sandwich. For å komme oss tilbake til hotellet, som var 6 km unna, brukte vi elektriske sparkesykler! Det var utrolig gøy, men litt tidkrevende da vi brukte over en halv time å finne sparkesykler til alle sammen. Det var verdt det da, for jeg storkoste meg på veien til hotellet.😂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg