Ferietrip dag 3

Nå er jeg virkelig sliten i føttene. Det har virkelig vært en lang og fin dag. Den begynte med å dra til Fisketorvet som ikke er så veldig langt unna hotellet vårt, og i stedet for å ta bussen dit – kunne vi jo bare kjøre de elektriske sparkesyklene! Vi måtte bare finne fire stykker først. Vi surret rundt på Fisketorvet en god stund før vi dro tilbake til hotellet for en kjapp liten pause.

Etter den lille pausen dro vi til den utrolig fine parken jeg og Daniel besøkte tidligere dette året, men ble ikke så veldig lenge da jeg plutselig ble veldig sulten og måtte ha noe mat. Jeg fikk tatt noen bilder før vi gikk.
Litt mat innabords og vi dro på et lite eventyr med elektriske sparkesykler, som vi kjørte overalt og fikk sett byen litt mer. Vi kjørte i rundt en time for å bare se og utforske. Det var veldig gøy da!

Vel tilbake på hotellet var føttene mine knust, og jeg ble liggende å laste opp bildene jeg hadde tatt på turen og redigere de. Etter hvert begynte jeg jo å bli ganske sulten, og det var på tide å finne middag. Jeg sendte derfor Daniel og små søsknene for å finne middagen, heh! De kom tilbake med pizza🍕
Kveldstiden slo inn, og i stedet for å ligge på latsiden dro vi nok en gang på eventyr – også denne gangen med de elektriske sparkesyklene og kjørte rundt i deler av byen. Utrolig fint og gøy! Men jeg tørr ikke tenke på hvor mye penger vi nå har brukt på disse elektriske duppedingsene.😂 Nå er det på tide på finne sengen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg