Fin fin helg

Denne helgen startet på en bra måte. Planen var egentlig å ikke kjøre østover før lørdag, men den endret seg. Jeg kjørte på fredag til Sandefjord, for Daniel kom dit. Vi ble begge til lørdag, men her splittet vi oss.
Jeg kjørte til Sarpsborg, mens Daniel reiste på ferie til Dubai. Onkel Sigmund skulle se på bilen min, da vi har mistenkt at dysene på den begynner å bli dårlig. Det skulle vise seg å være en helt korrekt mistanke. Han fikk også sett om det var noe annet galt, noe det ikke var i denne omgang.

Jeg har hatt en veldig bra helg sammen med onkel, og det var veldig koselig. Jeg tror det var en godt valg av meg å ta turen den veien i helgen, når Daniel sammen med sin familie reiste til Dubai. Jeg tror det hadde vært helt forferdelig å være alene hjemme i Kristiansand. Nå virker ikke uken like lang. Gleder meg allerede til helg, jeg! God mandag alle! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg