Flashback

Wow, for en varme. I to dager har vært helt vanvittig, får litt sånn flashbacks fra i fjor; jobbe i 30 varmegrader. I dag er det litt kaldere (bare 20 grader) og meldt regn, tror virkelig jorden trenger litt vann nå, etter skogbrannen i Alta for noen dager siden. Jeg har faktisk gått til innkjøp av solkrem også! Jeg er alt for dårlig på å beskytte meg mot solen, men nå tok jeg meg i å tenke at jeg kanskje trenger solkremen i denne varmen.

De første dagene på varetaxien har gått ganske greit. Jeg fikk min første langtur for denne sommeren i går, det ble hele 630 km. Jeg var hjemme litt etter halv 11 i går kveld, og i natt har jeg sovet som en stein. Det var nesten så jeg forsov meg i morges, heh.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg