Første dag i ny jobb!

I dag har jeg gjort noe veldig interessant. Jeg har hatt min første dag i min nye jobb! For en måned siden trodde jeg at sommeren kom til å bli chill, og jeg kunne bare vase rundt, men nei. Planen var egentlig at jeg kanskje skulle begynne denne høsten, fordi det var lite å gjøre, men plutselig fikk jeg spørsmål om jeg kunne begynne allerede på mandag, og da sa jeg selvfølgelig ja!

Foto: Svein-Erik Aas Johansen

Jeg tror ikke mange hadde trodd jeg kunne endt opp med dette yrket, men jeg tror faktisk jeg kan trives. Jeg har nå begynt som rørleggerlærling! Den første tiden min skal jeg bruke i butikken, og bli kjent med det, gjøre litt småting. Den første dagen gikk egentlig ganske fint, og jeg har lært litt av hvert på en liten dag.

Jeg hadde faktisk ikke tenkt på dette yrket, før jeg traff Daniel. Jeg hadde ikke tenkt at jeg kunne passe inn i noen håndverker yrker, faktisk. Fordi jeg var jente? Jeg syns jo jenter i mannlige yrker er kule, men jeg har aldri turt å gå den retningen selv, før nu. Jeg syns jo faktisk dette er litt spennende, så jeg gleder meg til å se hvor dette fører!

Foto: Svein-Erik Aas Johansen
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg