Første søndag i advent

Piffen er så godt som dradd ut av meg. Jeg vet ikke, men jeg mistet helt gnisten i dag. Jeg tror det har noe med at det bikket over til litt plussgrader igjen, og snøen er begynt å smelte. Igjen. Når jeg ser tilbake på november, så har dette været ikke vært annet enn sorgen. Jeg håper inderlig at desember byr på masse kuldegrader, og ikke minst snø.

TB til da det var litt snø og kuldegrader. SÅ FINT.

ANYWAY, det er jo første søndag i advent! Jeg har benyttet anledningen til å ta julevasken, og finne frem julepynten! Plantene mine er byttet ut med nisser. Daniel derimot har vært ute hele dagen å montert ledbar og batterilader på bilen min. Det var godt å kunne bannes litt aleina med ryddingen og vasken.

Jeg syns november har gått sykt sakte. Sikkert fordi jeg bare går å venter på desember, heh! Det var skikkelig fint å gå opp julepynten, men jeg trenger absolutt litt mer. Jeg hadde jo egentlig glemt hvordan, og hvor mye julepynt jeg har. Nå vet jeg, og trenger definitivt litt mer. Nu skal det virkelig bli godt med mat, food time! God søndag videre❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg