Fullt fokus

Det er nesten litt sykt. Med engang jeg kommer hit til Kristiansand, så faller det ideer i hodet på meg. Jeg har en formidlingsoppgave i interkulturell formidling, som er eksamen i emnet i tillegg, og jeg har prøvd å finne et tema i flere uker nå. Dagen etter jeg kom hit ned, datt ideen i hodet på meg mens jeg satt på en forelesning. Jeg vet ikke om dette er en bra nok idé, men jeg sendte den inn til godkjenning hos emneansvarlig – så får jeg nesten bare vente å se hvilke tilbakemeldinger jeg får på den.

Jeg har i dag vært på forelesning, litt trøtt selvfølgelig – fordi jeg ikke lenger er vandt til å stå tidlig opp (😂). Det var interessant, og satte virkelig fingrene i gang på arbeidet jeg har foran meg med notater, bøker og arbeidskrav. Hele poenget med å reise ned var jo å få fullt fokus på skole, og jeg har kommet godt på vei altså. Nå skal jeg jobbe litt til, før jeg gir meg for kvelden. Det er jo en ny dag i morgen også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg