Fullt kjør

De siste dagene har det vært fullt kjør siden jeg blogget sist, men jeg har kost meg masse!

Mandag. Jeg og Daniel kjørte over til Fredrikstad og Sarpsborg for å besøke onkler og gi de julegaver fra nord. Vi tilbringte noen timer sammen med Onkel Hansi, tante Charlotte og ungene. Vi pyntet både pepperkake kirke og drakk tee og gløgg. Vi sov over hos Sigmund til dagen etter.

Tirsdag. Etter en god natt søvn måtte vi etter hvert starte tilbake til Sandefjord. Vi skulle nemlig sammen med Therese og Benedicte dra til Oslo en liten tur. Vi hadde så lyst å dra på dette kjente julemarkedet ved Karl Johan, og siden jeg ikke har sett dette noen ganger – måtte vi bare dra innom der. Det var utrolig fint. Vi var der noen timer på kveldstid, før vi kjørte hjem igjen.

I dag måtte jeg og Daniel derimot en tur til Kristiansand. Vi måtte innom posten og ta ut av oppvaskmaskinen. Det ble seks timer i bil for veldig lite egentlig, men det måtte gjøres. Nå har vi akkurat pyntet ferdig juletreet, og det ble sååå fint!  Vi måtte selvfølgelig sette sammen kulene vi hadde kjøpt da, og bare det var en jobb i seg selv.



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg