Gjennom det verste

Nå vil jeg egentlig si at det verste delen av det jeg skal gjøre før juleferien er gjennomført. En presentasjon jeg har gruet meg til i ukevis, dette fordi jeg ikke har fått grep på hvordan denne oppgaven skal gjennomføres. Av og til skjønner jeg ikke hvorfor jeg stresser meg opp så mye over ting som dette. Det var en lav terskel på disse fremføringene, og det gjorde meg så mye mer rolig før jeg skulle opp der å legge frem mitt. Det hjalp virkelig.

MEN, nå begynner det virkelige arbeidet, ikke det verste fordi jeg har gjort dette en del ganger før. For i dag, akkurat nå, klokken elleve, har min første hjemme eksamen åpnet. 3000 ord skal være klar til innlevering innen fredag. Ikke bare det, min andre hjemme eksamen åpner på torsdag denne uken, så her går det over stokk og stein. 4000 ord skal på bordet torsdagen i neste uke. Jeg tror jeg kommer til å bli ganske pumpa i hodet etter disse to ukene. Wish me luck!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg