God jul!

God jul her fra sør!

Vi har tatt turen med direkteflyet sørover, for å feire jul sammen med gjengen i Sandefjord. Til og med Leo har fått bli med på turen, og det gikk ganske fint å reise med han, både med fly og tog. Jeg kunne alltids levnet Leo sammen med mamma (hun elsker jo å ha han hos seg), men jeg syns det er koselig å ha med Leo på tur. Han er så grei å reise med, uansett hvor vi drar. Det er også koselig med en liten hund man kan gå tur sammen med.

Jeg kjente veldig på savnet hjem når vi først kom ned hit. Her er det ingen snø og solen lyser på himmelen gjennom dagen. Jeg mistet julefølelsen, og skal ærlig innrømme at julaften ikke føltes som vanlig, men vi hadde det fint. Vi begynte dagen med en digg julefrokost, før vi så på Tre Nøtter Til Askepott. Den må jeg bare se på julaften. Vi gikk en tur langs stranden før hele gjengen stelte seg klar til julemiddag. Pinnekjøttet var utrolig godt, til at jeg ikke er så fryktelig glad i julemat. Vi fikk også mye fint under juletreet, og den lille femåringen var helt i hundre. Vi ble såpass tidlig ferdig at jeg fikk med meg litt av julegaveåpningen sammen med mamma, Hjalmar, lillebror og onkel gjennom Facetime. Det syns jeg var ganske gøy. Jeg og Daniel avsluttet julekvelden med en lang gåtur.

I dag har vi pyntet pepperkaker. Gått en koselig tur i Bugårdsparken. Tatt det helt chill og sløvet. 1. juledag skal være en dag der man bare slapper av, lar juleroen senke seg og nyter litt fri. Det skal være en dag uten stress og press. En dag der man puster ut. Resten av denne julen skal vi vel bare gjøre familieting, gå turer, spise masse mat og slappe av, før vi reiser hjem igjen. Håper dere har en fortsatt fin jul!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg