God jul!

DA har jeg endelig tatt juleferie!

Min siste arbeidsdag dette året ble gjennomført i dag, så nå skal jeg ikke på jobb igjen før til neste år. Vi hadde en veldig fin dag da, og egentlig en ganske så normal arbeidsdag med litt ekstra kos i lunsjen. Det var siste innspurt med å få unna ting som skal være gjort før jul, men nå kan vi alle ta ferie med god samvittighet!

Det skal bli deilig med litt ferie, og ta livet skikkelig med ro. Noe av det beste jeg vet med julen er julaften, 1. juledag og 2. juledag. Dagene der “alt” er stengt. Dagene der man enten bare ligger hjemme, eller bruker tiden utendørs om været er fint. Det er ingen forventninger til at man skal gjøre noe til en hver tid. Det er ganske digg faktisk. I fjor lå jeg og mamma to dager på sofaen å bare sov eller leste litt bok/bladde på sosiale medier.

Denne adventstiden har vært veldig fin. Fram til nå har jeg pyntet en god del pepperkaker, hvis jeg skal gjette; sikkert tre-fire bokser med pepperkaker. Jeg syns det er ganske koselig, og ikke minst så blir pepperkakene så utrolig mye bedre med litt glasur og nonstop. Nonstop er utrolig viktig under pynting. Jeg elsker pepperkaker med nonstop på. Det er alfa omega i julen, sammen med julebrus og en god julefilm.
Ikke minst har jeg fått alle julegavene ferdig, og levert de. Så nå kan jeg virkelig bare sløve resten av julen.

GOD JUL DA FOLKENS! Finn på noe gøy, slapp av og kos dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg