God jul!

God morgen! Selv om klokken er elleve allerede, så har vi nesten nettopp kommet oss ut av sengen. Jeg må si at denne julen har gått veeeldig fort, for jeg syns vi nettopp startet på desember. Det har gått så fort at jeg føler jeg har gått glipp av desember, hvor ble den av? Jo fortere det går, jo fortere må jeg tilbake på skolen, og det gruer jeg meg faktisk mye til. For jeg har selvfølgelig sett på undervisningsplanen for de fire neste månedene..

Uaaaansett, gårsdagen var veldig fin! Selv om jeg faktisk savnet hjem, så koste jeg meg her med gjengen til Daniel. Vi gjorde alt som vi pleier på julaften, og vi har faktisk ganske like tradisjoner i disse familiene. I år hadde vi faktisk også snø på julaften her i Sandefjord! Det overrasket meg, og jeg ble skikkelig glad for det. Hvem ønsker seg ikke snø til jul? Det som var veldig uvant, var at det var lyst nesten hele dagen, i Finnmark er det mørkt så og si hele dagen når det er jul.

Julekvelden ble skikkelig hektisk fram til klokken var syv. Lille Julie tok det ikke rolig før hun kom til julegaveåpningen. Ikke det at det ble noe roligere under den, men det var koselig. Vi fikk jo besøk av julenissen også, og små barn blir jo så glad for sånt!

Resten av kvelden, etter at Julie var lagt i seng, lå vi på sofaen i bare pysjen å så på Hjemme Alene. Vi begynte på toeren, men ble aldri ferdig før hele gjengen gikk å la seg. Jeg var ganske trøtt allerede klokken ti, så ble tidlig kveld her i gården.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg