Happy to me

29. juli – min helt egen dag. I dag fyller jeg 21 år, og i manges øyne blir man “fullstendig voksen”. Har aldri følt meg voksen, og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller med det første 😂 Det er veldig rart å ha bursdag når mamma ikke er her, for hun duller bestandig litt ekstra med meg som virkelig får det til å føles som en bursdag. I dag føles egentlig som en vanlig dag, med litt ekstra aktivitet på facebooken min, heh.

Anyway, i dag er det mandag og er starten på en helt ny arbeidsuke! Jeg har allerede vært ute på morgenen i dag, og nå sitter jeg med en god kopp kakao. Det var faktisk litt kjølig ute, bare 9 grader og vind.
Pappa har invitert meg og lillebror på lunsj, så dit er jeg på vei nå! Resten av dagen har jeg ingen klar plan, bortsett fra å jobbe, så vi får se hva denne dagen bringer med seg❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg