Heeei snø!

Årets første skikkelige snøfall! Det var virkelig på tide. Jeg har gått å ventet på snøen lenge, og endelig kom den. Jeg blir så glad når det snør, selv om det betyr arbeid, men det er så gøy. Det gir meg en lykkefølelse. Det bruser i kroppen. ELSKER når det er hvitt ute.

Det begynte i går ettermiddag. Jeg var i stallen, tok en ganske bra økt på Sebastiaan, og så begynte det. Store, hvite flak dalte ned fra himmelen. Dekket oss i et hvitt teppe. Jeg kom meg hjem, allerede da var det begynt å pakke seg godt på veien. Siden da har det kun vært noen få timer med opphold.

Jeg turte faktisk ikke ta min egen bil i morges. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde kommet opp bakken med all den snøen. Jeg tok derfor firehjulstrekkeren til Daniel, og det er jeg meget glad for! Det var mye snø på parkeringsplassen, ikke brøytet på veien og heller ikke i bygda. Det var jo ikke noe bedre heller når jeg kom hjem, da var det ganske mye mer snø på parkeringa. Det første bildet av bilen min tok jeg i går kveld, rundt klokken 20-21. Det andre bildet er tatt i dag, rundt klokken 18 i dag. 👇🏼

Det gikk fra dette i går kveld.
Til dette i ettermiddag. Under 24 timer mellom bildene.

Nå er parkeringsplassen brøyta, etter hjelp fra både en nabo og Hjalmar. Takk skal dere ha! Tenk å skulle tatt alt det her med lille spaden.. Det hadde tatt hele kvelden og natten.! Det snør enda, men jeg håper jeg ikke trenger å måkke før jeg kommer hjem i morgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg