Heeei sola!

Hei onsdag! Hei januar! Hei sola!

Årets første måned har foreløpig vært ganske fin, egentlig. Det har både vært travelt, og fint på samme tid. Har fått tid å nyte livet litt i mellom alle etappene med travle dager.
Denne søndagen, så vi også solen for første gang i år. Jeg, mamma, Hjalmar og Daniel kjørte snøcooter hjemmefra og opp til Skoganvarre, og ned igjen. En veldig fin tur, i fint vær, da vi så solen titte opp fra fjellene, etter en lang mørkeperiode. Det var som å se lyset i enden av tunnelen. For min del er jeg veldig glad i mørketiden, da jeg sover så utrolig godt, og at lyset på dagen blir så utrolig vakkert. Det er helt spesielt, og jeg elsker det.

Det har blitt mange fine turer hittil, og jeg er ganske fornøyd med innkjøpet for årets vintersesong. Snøscooteren min har allerede bikket 500 km (begynner å nærme seg 550 km), bare siden jeg hentet den i midten av desember. Jeg er faktisk mer enn fornøyd. Den har gitt meg mye glede gjennom denne lille tiden.

Jeg har ikke gjort så veldig mye annet enn scooterkjøring dette året. Jeg og Sebastiaan har derimot fått flere fine turer, og mange fine treningsøkter denne måneden, selv om jeg har vært litt lat én uke. Vi hadde tidenes beste tur forrige onsdag, sammen med to andre hester. Vi fikk en god dose med miljøtrening, samt sprunget litt, som var utrolig gøy. I tillegg har jeg fått være med Silje på kjøretur med lillehesten, Castelle, og det er så utrolig koselig.

Jeg og Leo har det også veldig fint om dagen. Han var nylig hos veterinæren for å trekke nok en tann, og det gikk ganske greit. Stakkar liten har snart ikke flere tenner igjen. Det har det siste året blitt mange turer til veterinæren for å ta vare på de få tennene han har, samt trekke de tennene som har måtte gi tapt. Men, han virker fornøyd, og det er det viktigste for den minste.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg