Heftig uke

Det har virkelig ikke vært mye sofasitting denne uken. Både mandagen og tirsdagen forsvant. Onsdag fikk jeg gjort litt av hvert. Torsdag var det i begravelsen til farmor. En veldig fin begravelse, selv om det var trist. Familien samlet hos tante for mat og kake etterpå, og jeg ble sittende sammen med dem mye lengre enn jeg hadde trodd. Det var utrolig koselig, og jeg fikk pratet med mange i familien som jeg ikke ser så ofte.

Jeg fikk kjørt hjem lillebror før jeg dro rett i stallen selv. Planen var å flytte Sebastiaan til en annen stall denne helgen, for både jeg og eieren skulle delta på kurs. Vi fikk flyttet han uten så store problemer egentlig. Så var alt klart for helgens kurs!

Jeg har i dag hatt min time, og jeg må si at det var utrolig gøy! Selv om jeg faktisk ble gjennomsvett, selv om gradestokken er nede i -15 grader denne lørdagen. Jeg lærte mye bra som jeg skal jobbe videre med! Dette er jo det første kurset jeg deltar på siden 2013 ellerno, så det var jo virkelig på tide.

Videre i kveld skal jeg se på semifinalen av Skal Vi Danse. Det er trist det begynner å gå mot slutten, men for en sesong det har vært i år! Blir spennende å se hvem som blir finalistene, og hvem som stikker av med seieren i år.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg