Helgens aktivitet

For en utrolig herlig helg! Vi har denne helgen hatt vår aller første ordentlige helg i vogna, og jeg elsket det. Vi testet den litt ut forrige helg, men denne helgen har vi tilbringt hele helgen på tur.
Vi dro utover på østsiden av Porsangerfjorden, og parkerte et godt stykke opp i en bakke som hadde mange platåer. Vi har spilt yatzy og monopol, sett mengder med serie, gått turer, bålet og slappet fullstendig av. Jeg får koblet skikkelig ut på campingtur. Det er ingenting som haster. Ingenting man skal rekke. Det er liksom bare å eksistere. Nyte tiden.

Nu som vi har skaffet oss campingvogn, har jeg innsett hvor mye jeg har savnet campinglivet. Fra jeg var en liten jente har vi hvert år dratt på campingferie til Sverige, og campingvogn har vært en stor del av barndommen min. De siste årene har det blitt lite av det, og jeg merker nu hvor mye jeg har savnet det. Derfor er jeg så glad for at vi nå har fått oss vogn, og kan farte rundt i vårt eget fylke med vogna på slep. Jeg håper vi får brukt hver helg fremover til å hekte den på og dra dit det passer oss.

Med utsikt over Børselvneset.
Bitte liten topptur skader ikke!
Frokosten tok vi på bålet søndag morgen.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg