Helt vanvittig

For en uke siden startet min første hjemmeeskamen. Den ble jeg ferdig med på to dager, onsdags morgen leverte jeg den. 2800 ord var i boks, og jeg var fornøyd.
Torsdag åpnet min andre hjemmeeksamen, og samtidig dro vi til Sverige på harryhandel. 4000 ord skulle presses ut. Fredags kveld var jeg ferdig og manglet kun en konklusjon og avslutning – 400 ord. I dag leverte jeg denne eksamenen, den ble levert med 3800 ord. Jeg har med andre ord skrevet rundt 6 600 ord på én uke!

Når jeg startet denne uken, trodde jeg seriøst at jeg ble sittende dag ut og dag inn med oppgavene å skrive. Jeg trodde aldri i livet at jeg skulle bli ferdig på én uke, der jeg hadde to uker disponibelt. Jeg har heller ikke stresset med verken den ene eller den andre. Det er helt vanvittig. Nå gjenstår kun den siste oppgaven, formidlingsoppgaven og refleksjonsnotatet som skal leveres om ti dager!

Uansett, jeg har hatt det fint den siste uken. Jeg dro til Sandefjord på onsdag, da var jeg lei av å tilbringe tiden alene og trengte flere rundt meg. Vi har gjort så utrolig mye gøy den lille tiden. På torsdag ble jeg med Therese og en venninne til Sverige, der vi både handlet og spiste god mat. På fredag satt jeg hele dagen med eksamen, mens på lørdag var vi både å hentet juletre og på julegateåpningen. Vi ringte julen inn, og den beste tiden på året er nå endelig startet! Søndag dro vi både på julemarked og sto på skøyter i ishallen.❤️

Natt til lørdag fikk jeg også et innfall om at nå skal jeg hjem, for jeg har hatt så utrolig hjemlengsel denne uken, så jeg bestilte flybilletter klokken tre den natten. Allerede mandag, denne mandagen, i dag, sitter jeg på flyene hjem til Nord-Norge. Julen er endelig her, og nå skal jeg hjem. BYEEE Sør-Norge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg