Her har jeg vært

🚗Finland, da i hovedsak Nord-Finland, for jeg har aldri vært i Sør-Finland. Vi drar ofte over grensa til Finland for å spise middag – for der har de utrolig god burger.
Finland er et litt spesielt land, det er ikke så veldig annerledes – bortsett fra språket. Nord-Finland er veldig fint, i de dype skoger, men det er sinnssykt mye insekter der..!

🚗Sverige, faktisk både i Nord og Sør. Vi har jo kjørt gjennom hele Sverige, men i tillegg til det så har familien min vært mye på campingferie i Sverige.
Sverige, er Sverige. Hah!

🚗Danmark, har vi kjørt igjennom. Vi har ikke besøkt Danmark på den måten, riktig enda – litt flaut til at Danmark bare er en båttur over sjøen her fra Kristiansand.
Danmark er veldig flatt, mye vindmøller og veldig fint egentlig. Nå har jeg bare kjørt gjennom Danmark, men forhåpentligvis får jeg oppleve det snart.

🚗Tyskland, besøkte vi Tropical Islands – det store innendørs badelandet. Det var jo utrolig kult og helt nydelig der, jeg ble jo litt forelsket – kan definitivt dra dit igjen.
Tyskland virket veldig gammeldags, men det var veldig idyllisk. Vi bodde på et hotell, ikke så veldig langt unna badelandet og når vi kjørte dit virket alt veldig øde og forlatt. Alle husene var mørke, selv om klokken ikke var mer enn 8-9 på kvelden. Dette var litt ut på landet, vel og merke.

✈️Polen, besøkte jeg i forbindelse med en skoletur. Vi dro til Krakow, og da også den fangeleiren der. Det var utrolig rart å være der, og tenke på hvor mye tortur som har funnet sted.
Krakow var også veldig fint. Det var utrolig fint å gå rundt i byen, og det virket veldig ordentlig der. Jeg kan godt reise dit igjen.

✈️England, London. Det er et halvt år siden vi var i London, og jeg må si – St James´s park var min absolutte favoritt i London, og den kvelden vi gikk der var en skikkelig bra kveld. Vi besøkte også et akvarium som lå like ved London Eye, og det var utrolig kult!
London i seg selv, var gammeldags, men veldig fint. London falt ikke helt i smak for min del, men turen var virkelig verdt det.

✈️Tenerife (Spania). Det er bra lenge siden vi var der, helt i slutten av 2013 faktisk. Som jeg husker det, så var det veldig fint der. Jeg husker at det var en veldig deilig og bra ferie, selv om det var vanskelig å sove i varmen. Vi var der gjennom nyttårsaften, og det var veldig kult. Sto på taket på hotellet og fikk med oss fyrverkeriene, utrolig! Dit kunne jeg også dratt igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg