Herlige dager hjemme

Det har vært noen herlige dager hjemme i Nord. Jeg har virkelig fått slappet av og koblet ut. Lørdag fikk jeg dratt med pappa og gjengen til Finland for å spise, det var veldig koselig. Søndag var en veldig lat dag, der jeg ikke beveget meg ut døren engang. Jeg fikk spilt litt yatzy sammen med mamma og Hjalmar, før Daniel også kom hjem.

I går dro jeg og Daniel til hytta, for noen dager. Litt tid for oss selv. Vi har badet litt i jacuzzi, kjørt til snøscooter og kost oss.

I dag har vi vært en tur på fjellet, og selv om været ikke var det beste så har vi fått noen mil. Resten av dagen skal brukes på kos, og enda mer kos. God onsdag alle!❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg