Hesterike dager

I dag merker jeg at jeg brukte dagen til å ri i går. Jeg fikk prøve litt mer med hesten jeg vurderer å ha som fórhest, denne gangen ble det både trav og galopp også. Jeg er stiv i alle musklene man bruker under ridningen, for jeg har jo ikke sittet på en hesterygg på rundt ett år. Jeg merket det veldig i går – selv om kunstene ikke var forsvunnet, var ikke balansen helt på topp. Det er noe som trenger en liten oppfriskning! Det var også veldig gøy å både trave og galoppere i en del snø, det er jo noe jeg ikke tidligere har gjort så veldig mye av – nå var jeg jo nesten “nødt” til det.

I dag har jeg også vært i en stall – men på et helt annet oppdrag og en helt annen stall. Jeg har vært på et reportasje-oppdrag til tv-saken min, sammen hadde jeg med meg en fra klassen som kameramann. Vi var rundt 3 timer i stallen, filmet ridetimen og intervjuet litt, med rundt 45 minutter i kjøring enda på toppen. Jeg har med andre ord ikke vært så veldig mye hjemme i dag. Nå skal det virkelig bli digg å legge seg i sengen etter en hard dag.

Foto: Kamilla
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg