Hit vil jeg reise

Jeg har ikke et stort behov for å reise til utlandet, men jeg syns det er veldig interessant å se noe annet enn hva jeg er vandt til. Det er gøy å reise, men det har aldri vært et stort behov for min del. Jeg har plukket ut fem steder jeg hvert fall har lyst til å besøke:

Monaco. Det er nesten ene og alene på grunn av Jon Olsson og Janni Déler, da det ser utrolig kult og fint ut på vloggen deres. Det skal visst være veldig eksklusivt, mye kule biler og den type ting da.

Bilde: https://www.flickr.com/photos/statephotos/30725090112

Paris. Jeg har skikkelig lyst å oppleve Paris, og besøke blant annet Katedralen Notre-Dame, Place de la Concorde og Eiffeltårnet. Det ser jo utrolig fint ut! Jeg har lest i bøker at Paris er utrolig romantisk, så jeg har jo et bilde i hode gjennom bøker, men jeg har ikke peiling på om det stemmer med virkeligheten.

Bora Bora, er definitivt min drømmedestinasjon. Om det noen gang kommer til å skje, det vet jeg ikke, men det ser så vanvittig fint ut der. Jeg har sykt lyst å bo en sånn, hva heter det? Hytte? Rom? på vannet (som på bildet). Bare kunne hoppe ut i vannet fra sengen, hah!

Bilde: https://dalskolablad.wordpress.com/

Roma. Det er kun for å se alle gamle bygningene som blant annet Colosseum og Castel Sant´Angelo.

Hawaii. Samtidig som det er litt skummelt, med tanke på vær og slikt, så har jeg lyst å reise til Hawaii. Det ser jo så idyllisk ut, og det er på en måte som jeg ser for meg en ferie – blått vann og palmer, hah!

Bilde: https://picryl.com/media/hawaii-oahu-ko-olina-nature-landscapes-17f13a
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg