HOT..!

Det er sjeldent gradestokken bikker over 25 grader i det fylket her, men når det gjør det, blir det utholdelig varmt. Forrige uke hadde vi helt opp i 34 grader (bilen sa egentlig 36, men den offisielle målingen var 34) i Lakselv, og det var helt vilt.

Jeg syns oppriktig at når gradestokken bikker over 25 grader her, skulle det vært obligatorisk fri. Vi har så sjeldent disse temperaturene, og de burde NYTES. Det er jo dessuten nesten umulig å jobbe da.

Forrige mandag brukte vi hele dagen ute etter jobb. Vi tok med oss litt mat, og grillet langs elva. Guttene badet, mens jeg og mamma satt langs elvekanten på hvert vår pledd i solen og så på. Selv om solen forsvant bak noen skyer, koste vi oss.
Resten av uken gikk jeg store deler av tiden i shorts, spiste en god del is og var litt overalt egentlig. Brukte mye av tiden ute.

Denne uken har det ikke vært like varmt. Knapt 20 grader. Meteorologene har jo spådd at det litt kjøligere været nå kommer til nord. I går regnet det, litt grått vær, og jeg syns det var litt koselig. Behagelig å ligge å høre på før man sku sovne. Jeg håper på flere sene kvelder med litt regn. På morgenen igjen kan det fint være sol, og behagelig vær til å tilbringe tiden ute.

Hvordan har været hos deg vært den siste tiden? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg