Hvordan går det?

Ja, nå er det en liten stund siden jeg oppdaterte her sist. Jeg har hatt det litt travelt gjennom dagene, og når du sitter å skriver mye på jobb er det ikke det første du har lyst til å gjøre når du kommer hjem heller. Spesielt når du har andre ting på timeplanen.

Jeg merker også veldig at jeg har begynt å jobbe, for jeg føler at ettermiddagen går alt for fort. Jeg har jo absolutt ikke tid til alt, og det er mye jeg skulle ønske jeg fikk tid til. Derfor har bloggen blitt kraftig nedprioritert, heh.

Det går egentlig helt greit med meg, men jeg merker at jeg har forandret veldig syn på enkelte ting. Det skal jeg komme tilbake til etter hvert. Men jeg kan si at det har vært en litt tøff uke for meg.

Nå er det heldigvis endelig helg, føler jeg trenger det etter denne uken. Den har vært veldig emosjonell for min egen del.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg