Hvordan hadde du reagert hvis ..

..du hadde fått en “kjendis” på døra? Jeg tror jeg hadde fått hakeslepp og ikke visst hva jeg skulle si. Jeg hadde mista munnen et sekund.

..du hadde fått blomster på døra? Blitt veldig rørt. Det har jeg aldri fått, så jeg er ikke helt sikker.

..noen klippet av deg håret? Jeg hadde blitt skikkelig forbanna, sånn skikkelig. Jeg tror jeg hadde klikka, fullstendig. Jeg blir sint bare av å tenke på det.

.. noen plutselig kom å tok på deg uten videre? Når jeg tenker på det, så vil jeg at jeg skal reagere: gitt personen en bitch klapp og spurt hva faen h*n holder på med. Men hvordan jeg kommer til å reagere, kan jeg nok egentlig ikke forutse.

.. du ble gravid? Jeg er ikke klar for barn nå og jeg har ikke lyst på barn nå. Så det hadde kommet som et sjokk, og jeg tror tårene hadde trilt heftig med bankende hjerte. Jeg hadde blitt ganske redd.

..du vant én million kroner? Jeg tror jeg hadde gått i sjokk, og ikke trodd på det jeg hørte. I mitt hode så skjer ikke sånt, det er kun en drøm.

… du ble kjent? Jeg tror det hadde blitt tøft, så jeg hadde nok blitt skeptisk. Jeg ville nok trukket meg vekk, gjemt meg og håpet på å bli glemt. Det er skremmende at det er flere enn de du har rundt deg, skal dømme og analysere deg – kommentere feil og kritisere deg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg