It´s pink!

Nå er det kommet et par hvite volvo V40´er til bygda, og det er ikke bare bare for en vanlig person å se forskjell på de. Nå er det heldigvis bare én bil som er helt lik min, med de nye lyktene som kom i 2017. Jeg er litt over gjennomsnittet interessert i bil, og vil ikke at min bil skal se helt lik ut som alle andre. Jeg måtte derfor finne på noe lurt. Noe som skiller seg litt ut, og som ikke koster alt for mye å gjøre. Resultatet ble å farge emblemene bak!

Now it´s pink!
Dette er hvordan den ser ut originalt!

Daniel kom med en glimrende idé etter at jeg luftet ønskene mine for han. Jeg hadde et ønske om å få emblemene mine svart, og få bort det som er krom. Det var ikke noe problem sa han, det er jo bare å plastidippe dem. Vi fant svart, men også en utrolig søt rosa farge, og den måtte jeg selvsagt ha!
Jeg kunne fint hatt “Volvo” i svart også, men da hadde den forsvunnet litt og det ville jeg ikke. Jeg ville at det skulle være synlig. “V40” og “D3” ble i svart, mens R-design merket fikk forbli i krom. Kanskje jeg tar den etter hvert, men akkurat der og da var det litt mye arbeid å tegne en R for å feste den over. Jeg vil gjerne ha R-en i den originale fargen som symboliserer “R-design”.

Jeg har også et ønske om å få bort de kromme listene rundt vinduene, men inntil videre får det vente da peng ikke noe man har flust av. Jeg må ha nye sommerdekk først og fremst, og en ny service begynner å nærme seg med stormskritt..

Work in progress
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg