JEG HAR NY JOBB!

eller.. et nytt arbeidsområde, er vel mer riktig. I januar begynte jeg opplæringen i det som er blitt mitt nye felt.. kjøkkentegner!
Ettersom kjøkkentegneren vår slutter og flytter, måtte vi finne en til å ta over, og jeg har lenge siklet etter jobben hennes. Jeg var derfor rask å melde meg til ta over etter henne.

Dette synes jeg faktisk er ganske gøy. Det å prøve å finne de beste løsningene for hvert enkelt kjøkken. Alle kjøkkenene vi bestiller er ulike, for vi tegner alle våre kjøkken på mål. Det gjør at nesten ingen kjøkken er lik. Det blir slik som kunden ønsker det. Det gjør det litt vanskeligere også, for det finnes jo så mange valgmuligheter og løsninger på ting. Det er gøy! Jeg har lært så utrolig mye de siste månedene, men har enda mer å lære. Jeg utvikler meg jo hver gang jeg holder på et nytt kjøkken eller bad.

Hittil trives jeg godt med det jeg gjør. For selv om jeg tegner kjøkken, så leker jeg enda rørlegger i mellom slagene, men bare som en ekstra hånd når det trengs. I tillegg håndterer jeg butikken, sammen med vår daglige leder, monterer litt møbler i utstillingen når det skal byttes ut, håndterer varemottak, og gjør litt daglige oppgaver som å koste og kaste søppel, støvsuge og litt diverse, samt kjører ut deler til de som eventuelt måtte mangle noe. Det stopper heller ikke der, for jeg tar meg også av sosiale medier; både Facebook og Instagram. Jeg er litt sånn bedriftens “alt-mulig-kvinne”..! Hovedansvaret mitt er likevel kjøkken, og det trives jeg godt med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg