Juletur

Aaah, så herlig å komme seg hjem til Finnmark igjen! I går, klokken 11.41 landet vi på rullebanen i Lakselv. Vi startet veldig tidlig fra Sandefjord, klokken 06:15 lettet flyet fra Torp. Det var veldig rart å lande så tidlig og ha hele dagen til rådighet. Jeg vet ikke helt hvor dagen forsvant, men plutselig var det kveld.

I dag morges våknet jeg bare, og plutselig var vi på vei til Lavkavann for sesongens første scootertur. Det var litt kjølig, men utrolig deilig å komme seg litt ut etter en jul med mye inne. Vi dro en hel gjeng – meg, lillebror, kjæresten, to av onklene mine, mamma og stefaren min. Det var meget humpete oppover, men det gikk!

Nå har vi nesten akkurat vært en liten tur på kafé sammen med bestemor og gjengen. Det var utrolig koselig, og vi ble sittende en stund før jeg og Daniel dro på butikken. Resten av kvelden skal vel brukes på tull og kos, som vanlig❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg