Kamp mellom følelsene

Denne uken har jeg virkelig følt en kamp mellom lykke, panikk og redsel. Lykke fordi jeg er ganske heldig, jeg er snart er ferdig med dette lange semesteret, får sommerferie og kan dra hjem til Finnmark. Panikk fordi gruppeprosjektet på skolen ikke går så veldig bra, det er en del utfordringer og jeg føler ikke at jeg har kontroll. Redsel fordi jeg er redd for å stryke, og at det som går bra nu skal snu å ikke gå så bra lenger.

Jeg går konstant med hjertebank og et smil om munnen. Smilet for lykken, og hjertebank for panikken. Jeg har problemer med å sovne om kveldene, fordi tankene spinner rundt i hodet. Jeg trenger bare å bli ferdig med dette, slutte å stresse, komme meg hjem og virkelig få sommerferie så jeg kan slappe av!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg