Kjærlighet

Kjærlighet er tøft, men kjærlighet er så utrolig deilig og flott. Jeg elsker virkelig kjærlighet, til tross for alt det vonde den også kan føre med seg. Jeg føler at kjærlighet er noe av det jeg lever for. 

Jeg har hatt både mange oppturer, og mange nedturer i kjærligheten. Jeg har hatt mange tårer på badet, mange tårer i søvn, mange krangler og heftige diskusjoner. Men jeg har også hatt mange kyss, mange klemmer, mye latter og mye glede. Jeg har opplevd mye sammen med de jeg har hatt et forhold til, både ting jeg er stolt av og ting jeg ikke er så stolt av. Jeg har blitt godt kjent med familiemedlemmer, og fått gode forhold til mange.

Daniel har lært meg masse om kjærlighet, gjennom årene vi har vært sammen. Han har lært meg at elsker man nok, kan man virkelig stå igjennom stormen sammen. Han har lært meg hvordan det er å være lykkelig sammen med en person. Han har lært meg mye – ikke bare om kjærlighet, men respekt for medmennesker og hva som er greit og ikke – at reaksjonene kan være mange.
Men mest av alt – han har lært meg hva ekte kjærlighet er. Hvis ikke dette er ekte kjærlighet, så tror jeg ikke den finnes.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg