Kjedelig uke is coming

Nå sitter jeg her i sofaen, prøver for harde livet å lese litt til eksamen, men hodet er på en helt annen plass i dag. Lukten av mat har fylt hele leiligheta, jeg mistenker at det lages lunsj hos de over meg. Været ute er nydelig, men jeg har så vidt kommet meg i gang med dagen. Det skulle en ikke tru, men jeg kan like gjerne bruke evigheter på morgenen, for lesing er kun det som står på planen min for denne uken. Eksamen er på torsdag, og etter det er det påskeferie.

Jeg har derfor mye fritid, utenom lesing. Det er nok en kjedelig uke som er på planen med andre ord. Jeg har hatt veldig mange av de i det siste, og vet hva jeg heller ville brukt tiden min på.

Daniel reiste nordover i går, men han kom bare til Tromsø på grunn av kanselleringen i går formiddag. Så først i dag kommer han seg videre. Kjenner at det er trist og tomt uten han her, men heldigvis ikke så veldig lenge til jeg ser han igjen!

Hva skal du fylle uken din med? 

Har jeg ikke den søteste bakgrunnen? Du finner de på personligalmanakk.no!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg