Kun én mandag igjen

Gud, jeg kjenner virkelig i kroppen at vi har kjørt mye snøscooter denne helgen. Det ble vel rundt 30 mil til sammen denne helgen faktisk. Det kjenner jeg spesielt i ryggen og rumpa, så det har vært litt vondt å sitte på kontoret i dag.

Nå er det ikke så veldig lenge igjen av praksisperioden min heller, og jeg kjenner at disse ukene har gått litt fort egentlig. Jeg kjenner også at det skal bli godt å bli ferdig nå. Det er faktisk bare én mandag igjen nå. Jeg har bare denne uken og neste uke igjen, og det er nesten litt rart.

Jeg merker spesielt på bloggen at jeg har hatt praksis, for oppdateringene her har vært i det sjeldne laget. Det har stort sett bare vært de faste ukens-innleggene mine, og det kan fort bli veldig kjedelig. Jeg har bare rett og slett ikke hatt overskudd av skriving til å oppdatere, og jeg har tatt ekstremt få bilder de siste ukene. Det er helt utrolig hvor få nye bilder jeg har i kamerarullen min. Innleggene blir også veldig kjedelig uten bilder. MEN, jeg kommer sterkere tilbake når jeg er tilbake i “min vanlige hverdag”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg