Kursuke i Alta

Så, hvordan går det om dagen? Joda, det går. Jeg har blitt mye bedre, og kjenner forsåvidt ingenting/veldig lite i ryggen lengre, men har enda smerter i venstre fot. Jeg er likevel kommet tilbake i jobb for fullt, og jeg har kommet meg opp på hesteryggen igjen. Sebastiaan (hesten) tar det veldig rolig med meg, og vi går sakte, men sikkert fremover i treningsmengde og belastning. Det føles veldig bra etter hver økt på ryggen hans, selv om jeg blir sliten.

Denne helgen har vi campet utenfor huset. Rett og slett bare sovet i vogna, fordi vi ville. Nå som parkeringsplassen er ferdig og i full bruk har vi tatt hjem campingvogna, og parkert den utenfor verandaen. Det gjør det lett å komme seg både inn og ut av huset og til vogna. Jeg hadde jobb denne helgen på YX, og det å skulle stå opp på søndagen for å dra på jobb, var fryktelig tungt. Herregud, så godt jeg sov den natten.

Vi har sovet i campingvognen denne helgen, selv om huset var rett utenfor døren. Det var likevel sååå koselig!

Søndag pakket jeg og Daniel også bagen og hev oss i bilen, før vi suste over til Alta. Her skal vi bli hele uken, da jeg har stillaskurs, mens Daniel har svenneprøve i rørfaget. Her bor vi på hotell under oppholdet, og det er ganske fint å kunne kose seg når man først er her. Vi har vært litt på AMFI, kjørt litt rundt og bare kost oss de timene vi ikke har vært på kurs/svenneprøve.  Akkurat nå ligger vi i den ganske deilige hotellsengen, og skal se litt på tv. Det begynner jo å bli seint, så snart er det vel natten her i gården. Ha en strålende uke folkens!

Jeg måtte unne meg litt sjokolademilkshake og en kyllingwrap på Uno Café i dag, og den var himmelsk!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg