Lang deadline

Jeg hater å ha lange frister, for da blir alt et lite indre stress. Jeg er fryktelig dårlig på å la være å stresse meg opp når det er flere måneder til en innleveringsfrist.
Det jeg snakker om nå er formidlingsprosjektet vi har i emnet Interkulturell Formidling. Helt siden emnet startet i høst har vi hatt dette prosjektet. I dag var fristen for å få godkjent temaet til prosjektet, og det fikk jeg godkjent i forrige uke. Prosjektet har innleveringsfrist 12. desember, og jeg småstresser allerede.!

Det er digg å ha lang deadline på prosjekter man holder på med, men jeg er alt for dårlig til å ikke la det gå utover meg og mine rutiner. Jeg tenker på det konstant når jeg skal sove, hvordan jeg skal klare å dra i land prosjektet og få det så bra som mulig, hvem jeg skal snakke med, hva jeg skal spørre om, hvordan jeg skal legge det opp osv.

Anyway, jeg har det fint om dagen. Chiller her hos Therese og Roman, tar livet litt med ro. Spiser masse is sammen med Julie, drikker mye vann med agurk og leser bok. Jeg har de siste dagene vært forkjølet, men det er heldigvis på tur til å bli borte. Jeg har også bestilt flybilletter nordover igjen! Gleder meg allerede❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg