Liten hund

Nå er det endelig SOMMERFERIE! I går leverte gruppen min prosjektet vårt og metoderapporten, så nå er det offisielt endelig sommerferie og det trenger jeg virkelig.☀️

I natt våknet jeg av et brak over hodet mitt, og piskende regn som slo mot taket. I natt har det virkelig tordnet og regnet. Enkelte ganger ristet det litt i sengen. Det var litt skummelt skal jeg innrømme, selv om det også er litt spennende med sånt vær.

Uansett, i går hentet jeg hjem vår nye lille venn! En søt chihuahua gutt på seks år som heter Leo (ironisk når fuglen vår heter Neo). Jeg har lenge sett etter en liten hund, har ønsket meg det en stund nå, og for noen uker siden dukket denne karen opp på Finn. Jeg endte opp med å sende melding til eieren. Jeg og Daniel dro for å hilse på han, og etter det var vi solgt. Vi hadde bestemt oss. Han ville vi ha.
Nå har det gått et døgn siden jeg satt han i bilen, og satte kursen mot Sandefjord. Vi lærer enda å kjenne han, men hittil har han vært veldig snill.❤️

I dag har det også vært vanvittig varmt! Jeg og Therese dro en tur til byen for å spise lunsj sammen med venninne av henne – vi ble sittende ute, men jeg må innrømme at det faktisk var ganske varmt det også. Gradestokken i bilen viste 31 grader, og det syns jeg nesten er litt varmt – selv med overskyet vær.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg