Liten jente ble 22 år!

God morgen alle flotte!

I går hadde jeg en ganske bra dag faktisk. I går hadde jeg bursdag. Den lille jenta her ble altså 22 år gammel. Det var en ganske travel dag. Dagen begynte med at jeg måtte kjøre en pakke til Friarfjord, en tur som tar 3,5 time tur/retur inkludert henting og levering av pakken. Etter en dusj når jeg kom hjem igjen, dro jeg rett på lunsj med pappa og kona. Før jeg måtte kjøre avisene som kom med flyet. Så snart jeg var ferdig med det, dro jeg med Volvoen til Dekkteam for å skifte felger. Så var det egentlig rett hjem, hive i seg litt middag, Daniel bake muffins, og så startet “festen”. Mamma hadde stelt i stand med pynt og litt kaker, og lillesøsteren til Daniel, Benedicte, hadde bakt brownie. Det var en koselig liten intim feiring og jeg koste meg.

Men kvelden sluttet ikke der. Jeg, Daniel, Benedicte, kjæresten hennes Hauk, mamma og Hjalmar dro rett til Lakselva og badet! Det var kaldt, men forfriskende. Og mens de andre hoppet uti elva opptil flere ganger, holdt jeg meg til den ene gangen, hah! Det var gøy da, og denne gjengen er jo ikke helt frisk. Jeg digger å være med dem, og veldig glad for å ha dem i livet mitt. Takk til mamma som bestandig steller i stand en liten feiring til meg!

Alt i alt, en utrolig fin dag❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg