Lørdags aften

Denne lørdagen var vi invitert på middag hos faren til Daniel på hytta, der de disket opp med grillmat, salat og fløtepoteter. Vi ankom når det var utrolig nydelig vær; sol, vindstille og 16 grader. Etter både middag, og én time med Skal Vi Danse på tven, var det nesten blitt mørkt, fortsatt vindstille, men temperaturen var sunket til rundt 10 grader.

Endelig er høstens favorittprogram Skal Vi Danse tilbake på tv-skjermen, og jeg syns det er så utrolig mange flinke deltagere med i år! For en bukett, jeg vet jo ikke hvem jeg skal heie på. Jeg har gledet meg til å sette meg foran tven på lørdagskveldene når mørket har senket seg. Det er så utrolig koselig❤️

I kveld går også mine tanker til alle i Alta etter den tragiske helikopterulykken..!🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg